Ο Κωνσταντινος Δαλαμαγκας στο «Και για πες…» με την Ελενα Χατζοπουλου

Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας. Γέννημα – θρέμμα της Καλλιθέας, σπουδάζει μαθηματικά στη Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του ΕΜΠ, ενώ λίγα χρόνια μετά αποφοιτά από την Ανώτατη Σχολή Δραματικής Τέχνης «Ιάκωβος Καμπανέλλης» και αρχίζει να ασχολείται επαγγελματικά με το θέατρο.

Παρακολουθεί σεμινάρια Υποκριτικής, Δραματουργίας, Αυτοσχεδιασμού, μαθήματα Μουσικής και Θεατρικού Παιχνιδιού και ως ηθοποιός έχει εργαστεί σε παραστάσεις όπως: «Ταρτούφος» (Σκην. Κωνσταντίνος Μάρκελλος – Θέατρο του Νέου Κόσμου), «Τα Όνειρα του Αϊνστάιν» ( Σκην. Ελένη Βλάχου – Θέατρο του Νέου Κόσμου), «Ακόμη πιο Βρώμικα Παραμύθια» (Σκην. Θάλεια Γρίβα – Θέατρο 104), «7 Κρεμασμένοι» (Σκην. Κωνσταντίνος Γώγουλος – Θέατρο Tempus Verum), «Από τη Θάλασσα» (Σκην. Φιλιώ Λούβαρη – Αρχαίο Θέατρο Μήλου).

Έχει ασχοληθεί εκτενώς με το θέατρο για παιδιά και εφήβους: «Παραμύθι Χωρίς Όνομα» (Σκην. Χρήστος Χριστόπουλος – Θέατρο Σταθμός), «Ο Έμπορος Της Βενετίας», «Ερωτόκριτος» (Σκην. Ελένη Βλάχου – Γυάλινο Μουσικό Θέατρο).

Συνεργάζεται σταθερά με το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού και την γαλλική κολεκτίβα Je Pars A Zart, στα πλαίσια του προγράμματος City Zen Ship και με το Κέντρο Ημέρας Εφήβων «Πλοές» ως εμψυχωτής θεάτρου.

Έχει σκηνοθετήσει την παράσταση «Ο Ντ. Φο στο Υπόγειο με τους Ήλιους» (Θέατρο Μορφές Έκφρασης), καθώς επίσης την performance «Καλλιθέα, Βόλτα στους δρόμους» (θέατρο στον δρόμο με βάση την ιστορία της πόλης). Έχει γράψει το παιδικό βιβλίο «Φαρφανέλα» (εκδόσεις Πατάκη) και ασχολείται με τη συγγραφή, τη μουσική, τον αθλητισμό και αγαπά να ταξιδεύει.

Το Κωνσταντίνο, φέτος τον συναντάμε στις παραστάσεις «Ερωτόκριτος», του Βιτσέντζου Κορνάρου και «Ταρτούφος», του Μολιέρου, σε σκηνοθεσία Ελένης Βλάχου και οι δύο, στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο.

Νέος, ωραίος και πολλά υποσχόμενος, συζητάει μαζί μου για πολλά και ενδιαφέροντα. Για πάμε να τον γνωρίσουμε λίγο καλύτερα…

Κωνσταντίνε, αρχικά καλωσόρισες στο Sin Radio. Από τα μαθηματικά στο θεατρικό σανίδι; Πώς προκύπτει αυτό;

Αγαπούσα από μικρός το θέατρο, Έλενα… Όταν ήμουν μαθητής, συμμετείχα στη θεατρική ομάδα του σχολείου μου και άρχιζε να σχηματίζεται το θέλω μου να ασχοληθώ κάποτε επαγγελματικά. Μπαίνοντας στο Πολυτεχνείο, αναζήτησα από τα πρώτα έτη τη θεατρική ομάδα του ιδρύματος. Η θεατρική ομάδα του Πολυτεχνείου είναι μια αυτό-οργανωμένη ομάδα φοιτητών που τα μέλη της επιλέγουν τις δράσεις / δραστηριότητες / ρεπερτόριο με αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες, μέσα από τη συνέλευσή της. Μέσα στη συνθήκη της εντατικοποίησης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, στην τεχνοκρατία του ιδρύματος και στον πλήρη ορθολογισμό των μαθηματικών, βρήκα έναν χώρο για επικοινωνία, δημιουργία και έκφραση.

Στο ΕΜΠ, επειδή έτσι προστάζει η κοινωνία και η οικογένεια; Τύπου, πάρε παιδί μου το πτυχίο σου και μετά κάνε ό,τι θέλεις;

Ισχύει σε μεγάλο βαθμό αυτό. Το σχολείο, ενώ θα έπρεπε να είναι ένας τόπος που διερευνάς και ανακαλύπτεις τα ταλέντα σου, είναι ένας χώρος προετοιμασίας για να μπεις στο πανεπιστήμιο. Ταυτόχρονα, το ελληνικό όνειρο, που άνθισε στη δεκαετία του ενενήντα και η αντίληψη ότι μορφωμένος είναι ο κάτοχος πτυχίου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Τρίτο, η υποβάθμιση των τεχνών στη χώρα μας. 10-15 χρόνια μετά η οικονομική κρίση και η υγειονομική κρίση τα κατέρριψαν σε μεγάλο βαθμό αυτά τα στερεότυπα. Χαίρομαι που βλέπω μαθητές μου να επιλέγουν πια το τι θα κάνουν στη ζωή τους, με βασικό κριτήριο το τι τους αρέσει και αγαπάνε…

Με δυο λέξεις τι είναι για σένα το θέατρο;

Μια δόση μαγείας σε μια πλήρως απομαγεμένη κοινωνία.

Παιδικό θέατρο από επιλογή;

Προτιμώ τον όρο «θέατρο για παιδιά». Θέατρο για παιδιά, γιατί αγαπώ τα παιδιά γενικά και ειδικά γιατί συνεργάζομαι με πολύ ταλαντούχους συνεργάτες.

Τι είναι σήμερα το θέατρο για παιδιά; Υπάρχουν διαφορές αντίληψης με το παιδικό θέατρο του παρελθόντος;

Νομίζω ότι υπάρχει μια αντίληψη που λέει ότι το θέατρο για παιδιά δεν είναι μεγάλο ζήτημα, φανταχτερά κοστούμια, χορός, τραγούδι και ξεμπέρδεψες. Δεν είναι καθόλου έτσι. Πρόκειται για μια πολύ απαιτητική δουλειά (μιλάμε για πολύ μεγάλο αριθμό παραστάσεων, αν αναλογιστούμε ότι όλα τα σχολεία είναι / ήταν, προ πανδημίας, υποχρεωμένα κατά κάποιον τρόπο να πηγαίνουν θέατρο). Είναι ίσως από τα πιο κερδοφόρα κομμάτια του θεάτρου και ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Το θέατρο για παιδιά δεν είναι πάρεργο για τον ηθοποιό, αλλά μια κανονική, κανονικότατη, δουλειά με πολλές απαιτήσεις.

Σήμερα παρακολουθούμε τον «Ερωτόκριτο», σε μια παράσταση την οποία παρακολουθούν κυρίως παιδιά. Όμως, σου λέω ότι και σαν ενήλικας, την παράστασή σας την παρακολούθησα πολύ ευχάριστα…

Ο «Ερωτόκριτος» είναι μια παράσταση που παρακολουθούν κυρίως παιδιά, αλλά απευθύνεται και στους ενήλικες. Έτσι γίνεται μια κοινή εμπειρία για γονέα και παιδί. Κάτι το οποίο θα θυμούνται παρέα, θα συζητήσουν στο σπίτι, θα παίξουν την ιστορία. Αυτό είναι στη φύση του θεάτρου και όλων των ζωντανών παραστατικών τεχνών. Ο «Ερωτόκριτος» παιζόταν από το 2019 μέχρι το lockdown του ’20, ξανάρχισε να παίζεται το φθινόπωρο του 2021 και παίρνει συνέχεια παρατάσεις, γιατί υπάρχει ακόμα κόσμος που θέλει να το δει. Ταυτόχρονα παρουσιάζουμε και δεύτερη παράσταση, τον «Ταρτούφο» του Μολιέρου, επίσης για παιδιά, η οποία πάει εξίσου καλά. Αυτό κάτι σημαίνει.

Τι ηλικίες συνήθως παρακολουθούν αυτήν την παράσταση;

Υπάρχουν πολύ μικράκια που έρχονται με πιπίλες και αναρωτιόμαστε τι μπορεί να έχουν καταλάβει… αλλά ήταν και η τελευταία παράσταση, που ήρθε και με είδε η γιαγιά μου, κοντά στα 100 είναι και ήταν τρομερά συγκινημένη. Το αστείο είναι ότι σχεδόν κάθε Σάββατο θα μας πλησιάσει μια μαμά ή ένας μπαμπάς, με ένα βρέφος στην αγκαλιά και θα μας πει «ο πιο μικρός σας θεατής»…

Ωωω, υπέροχο είναι αυτό! Και ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε, μέσα από τον «Ερωτόκριτο», να περάσετε στα παιδιά;

Αυτό συνοψίζεται κυρίως στο τέλος της παράστασης, όπου τραγουδάμε:

γι’ αυτό όποιος είναι φρόνιμος δεν θα χαθεί στα πάθη
γιατί τριαντάφυλλο όμορφο γεννιέται μες στο αγκάθι
και όποιος δύσκολα περνά του λέμε να αντέχει,
μην χάνεται στον κίνδυνο, πάντα ελπίδα να έχει…

Πιστεύεις ότι τα παιδιά του αύριο, θα είναι καλύτεροι άνθρωποι από εμάς;

Δεν το πιστεύω. Σίγουρα είναι. Έχουν πολύ γρήγορα αντανακλαστικά σε ζητήματα κοινωνικής αδικίας. Έρχονται μαζικά σε επαφή με τις ιδέες της συμπερίληψης. Έχουν τρομερό αίσθημα δικαίου.

Μπορεί να βοηθήσει το θέατρο προς αυτή την κατεύθυνση;

Το θέατρο από μόνο του δεν ξέρω αν μπορεί. Το ερώτημα είναι αν οι καλλιτέχνες μπορούν να θέσουν τα σωστά ερωτήματα…

Πώς επιλέγεις τις συνεργασίες σου;

Κυρίως έχει να κάνει με το τι θέλω να κάνω και σε τι φάση της ζωής μου είμαι.

Και τις παραστάσεις στις οποίες θα λάβεις μέρος;

Αντίστοιχα…

Με τι θα ήθελες πραγματικά να ασχοληθείς;

Ασχολούμαι με αυτό που πραγματικά θέλω. Έχω ανάγκη να γνωρίσω νέους ανθρώπους, να κάνω νέες συνεργασίες, να τριγυρίσω. Όποιος γυρίζει μυρίζει, όποιος κάθεται βρωμάει…

Εάν σε ρωτήσω, κάτι κλισέ όπως, πώς φαντάζεσαι τη ζωή σου μετά από 10 χρόνια, τι απάντηση θα πάρω;

Θα ήθελα να εξακολουθώ να ζω από αυτό που έχω μάθει να κάνω, να έχω παρουσιάσει δικές μου δουλειές στο κοινό, ανεξάρτητα από το αν θα γίνουν αποδεχτές ή όχι. Ίσως και να έρθει μια/ένας, νέα/νέος 20 χρονών να μου πει «είχα δει τον Ερωτόκριτο όταν ήμουν 10 και θυμάμαι ακόμα αυτήν την παράσταση»…

Αυτό στο εύχομαι ολόψυχα! Τα όνειρά σου; Πόσο διατεθειμένος είσαι να τα ακολουθήσεις, ώστε σε μια ώριμη ηλικία να είσαι ικανοποιημένος με τον εαυτό σου;

Εκτός των όσων είπαμε, θα ήθελα να δοκιμαστώ σε δικές μου δουλειές, να γνωρίσω ανθρώπους και να αποκτώ μέρα με την μέρα περισσότερες εμπειρίες. Η στασιμότητα είναι αυτή που με εξοντώνει…

Κωνσταντίνε μου, σε ευχαριστώ πολύ για τη συζήτησή μας. Εύχομαι να συνεχίσετε να συγκινείτε είτε τους θεατές με τις πιπίλες είτε τις γιαγιάδες είτε εμάς τους ώριμους, αλλά κυρίως τα παιδιά! Και σε εσένα προσωπικά εύχομαι, να συνεχίσεις να τριγυρνάς και να «μυρίζεις»…

Σε ευχαριστώ πολύ, Έλενα.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ

Ο “Ερωτόκριτος” του Βιτσέντζου Κορνάρου, επιστρέφει στην Παιδική Σκηνή – Εφηβική Σκηνή του Γυάλινου Μουσικού Θεάτρου για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων!

Η παράσταση που, παρά την απρόσμενη διακοπή,  παρακολούθησαν την τελευταία θεατρική περίοδο πάνω από 50.000 μικροί και μεγάλοι θεατές, έρχεται να συναντήσει όσους δεν πρόλαβαν κι ακόμη περισσότερους!

Η σπουδαία αυτή ιστορία που μας χάρισε ο Β. Κορνάρος, θα μας ταξιδέψει για λίγο ακόμη στη λαϊκή μας παράδοση και σε εκείνες τις εποχές των ιπποτών και των ηρώων, τότε που όλα ήταν μεγάλα… και οι αγάπες και τα μίση και οι πόλεμοι και οι γιορτές…

Τι είναι όμως; Παραμύθι; Έργο θεατρικό; Κάποιοι το λένε ποίημα. Μυθιστόρημα το λένε κάποιοι άλλοι.

Τι σημασία έχει! Μια ιστορία είναι. Μια ιστορία σαν αυτές που λέγονταν παλιά.

Άκουσα να λένε πως κάποτε ένα κορίτσι αγάπησε ένα τραγούδι.

Άκουσα πως το πιο μεγάλο μυστικό, κατάφερε και κρύφτηκε στο πιο μικρό συρτάρι.

Άκουσα πως ο πιο καλός βασιλιάς του κόσμου έγινε ο πιο κακός.

Πόλεμος άκουσα πως έγινε και ταραχή. Έγινε μάχη!

Έγινε να ζωγραφιστεί σ’ ένα χαρτί η ίδια η αγάπη!

Πως ο Ρωτόκριτος αγάπησε τόσο την Αρετούσα,

πως τόσο πάλεψε γι’ αυτή,  μα πως ως τώρα, άκουσα, κανείς δεν ξέρει αν βρέθηκαν μαζί.

Βρέθηκαν; Τα κατάφεραν; Ποιος ξέρει…

Η μοίρα άλλους ψηλά πετά κι άλλους στα βάθη φέρει…

Στον «Ερωτόκριτο» με αφορμή την ιστορία αγάπης δυο νέων, ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια των παιδιών μια ολόκληρη εποχή όπου κυριαρχούν μεγάλες αρετές, όπως η πίστη, η τιμή, η γενναιότητα αλλά και οι συμβάσεις, οι συγκρούσεις και τα στερεότυπα. Ξεδιπλώνεται ένας ολόκληρος κόσμος  που καθορίζεται τόσο από τη μοίρα όσο και από την τόλμη, το θάρρος και την ισχυρή θέληση των ανθρώπων…

Στη δική μας εκδοχή, θα χαμογελάσουμε με την ταπεινότητα των ηρώων, θα γελάσουμε με τις γκάφες τους, θα συγκινηθούμε με την επιμονή τους για όσα αγαπούν, για όσα θέλουν να πετύχουν. Θα ανακατέψουμε το τότε και το σήμερα, τη γλώσσα εκείνη με τη γλώσσα τη δική μας και όλα αυτά θα τα ταιριάξουμε με μουσική τόση όση έχει και η ίδια η ποίηση του Β. Κορνάρου και κάνει αυτή την ιστορία να ακούγεται στ’ αυτιά μας σαν τραγούδι!

Διασκευή για παιδιά – Σκηνοθεσία: Ελένη Βλάχου
Μουσική σύνθεση – Μουσική διδασκαλία – Ζωντανή εκτέλεση: Ηλίας Βαμβακούσης
Σκηνικά: Θάλεια Μέλισσα
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Σχεδιασμός φωτισμών: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
Κινησιολογία – Χορογραφία: Βρισηίδα Σολωμού
Βοηθός Σκηνοθέτη: Δημήτρης Καπαμάς
Ειδικές κατασκευές – σκηνικά αντικείμενα – καπέλα: Γιώργος Κωτσάκος
Ζωγράφος σκηνικών: Αμαλία Θεοδωροπούλου
Κατασκευή σκηνικού: Στέλιος Λαμπαδάριος
Ραφή Κοστουμιών: Ευαγγελία Τσιούνη
Φωτογραφίες – Βίντεο: Πάτροκλος Σκαφίδας
Γραφιστικά: Γιάννης Στύλος
Υπεύθυνος φωτισμών: Αργύρης Καλοπήτας
Υπεύθυνοι ήχου: Γιάννης Κολεβέντης, Γιώργος Κολεβέντης
Βοηθός οργάνωσης παραγωγής: Πόπη Τζινευράκη
Διεύθυνση – Οργάνωση παραγωγής: Εύη Κουρεμένου
Υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων: Μυρτώ Απαλοπούλου

ΔΙΑΝΟΜΗ (αλφαβητικά)

Αργυρώ Ανανιάδου, Κωνσταντίνος Γεωργαλής, Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας, Στέλιος Θεοδώρου-Γκλίναβος, Δημήτρης Μηλιώτης, Αλέξανδρος Σιάτρας, Χαρά Τζόκα.

Μουσικός επί σκηνής: Ηλίας Βαμβακούσης

Κάθε Σάββατο στις 16:00

Ωράριο προπώλησης εισιτηρίων από τα ταμεία του Θεάτρου Γυάλινο Μουσικό Θέατρο:

Δευτέρα – Τετάρτη: 10:00-15:00 & 17:00-22:00
Πέμπτη – Σάββατο : 10:00-15:00

https://www.viva.gr/tickets/theater/festivalgyalino-mousiko-theatro/erotokritos-paidiki-skini/

ΤΑΡΤΟΥΦΟΣ

Ο «Ταρτούφος», η σπουδαία κωμωδία του Μολιέρου, ανεβαίνει στην Παιδική – Εφηβική Σκηνή του Γυάλινου Μουσικού Θεάτρου από τον Ιανουάριο του 2022, ολοκληρώνοντας το αφιέρωμα σε μεγάλα θεατρικά έργα, από την περίοδο της Αναγέννησης ως την περίοδο του γαλλικού κλασικισμού, που διασκευάστηκαν για «μικρούς θεατές».

Ο κύκλος που άνοιξε με τον «Έμπορο της Βενετίας» και συνεχίζεται με πολύ μεγάλη επιτυχία με τον «Ερωτόκριτο», φέρνει για άλλη μια χρονιά παιδιά και εφήβους σε επαφή με το ύφος και την αξία των έργων μεγάλων συγγραφέων.

Ποιος είναι όμως ο Ταρτούφος; Ένας υποκριτής; Ένας “ψεύτης με περικεφαλαία”; Κάποιοι θα τον πιστέψουν, κάποιοι όχι. Κάποιοι θα τον αγαπήσουν, κάποιοι θα τον μισήσουν…

– Ταρτούφος! Τι υπέροχος, άρχοντα να τον πείτε! Όλα θα πάνε μια χαρά, αν τον αποδεχτείτε!

– Ψευτοκαλός, ψευτοπιστός, αισχρός, υποκριτής!

– Άγιος είναι, ενάρετος! Πρόσεξε τι θα πεις! Αυτός το δρόμο τον καλό να σας δείξει πασχίζει!

– Μα εκείνος απ’ το δρόμο αυτό συνέχεια ξεστρατίζει!

Κι εμείς φορώντας κοστούμια όλο εκπλήξεις, πηδώντας από καρέκλα σε καρέκλα, παίζοντας κρυφτό πάνω σε ένα τεράστιο τραπέζι, τραγουδώντας παρέα με μουσικές βγαλμένες από τα γαλλικά Σαλόν και τις βασιλικές αυλές, θα φτάσουμε ως το τέλος αυτής της ιστορίας, ελπίζοντας πως η αλήθεια -όποια κι αν είναι- θα βρει για άλλη μια φορά το δρόμο της και θα φανερωθεί.

Να λοιπόν μια ευκαιρία, να ακούσουν το έργο και την καθαρή γλώσσα του Μολιέρου οι πιο τολμηροί θεατές, οι λιγότερο υποκριτές του είδους μας, τα παιδιά… Κι ας κρίνουν εκείνα, που δε φοβούνται, ποιος είναι ανέντιμος και ποιος ειλικρινής, τι είναι αλήθεια και τι ψέμα…

Η Ελένη Βλάχου στη διασκευή και τη σκηνοθεσία, ο Ηλίας Βαμβακούσης στην πρωτότυπη μουσική κι ένας πολυμελής θίασος, θα κάνουν ένα ανατρεπτικό κωμικό ταξίδι για να αφηγηθούν την ιστορία του μυστήριου κύριου Ταρτούφου, που δεν είναι αυτός που φαίνεται…

Να την φέρουν στο σήμερα, στην εποχή μας, μια εποχή όπου τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται…

Διασκευή για παιδιά – Σκηνοθεσία: Ελένη Βλάχου
Μουσική σύνθεση – Μουσική διδασκαλία – Ζωντανή εκτέλεση: Ηλίας Βαμβακούσης
Σκηνικά: Θάλεια Μέλισσα
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Σχεδιασμός φωτισμών: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
Κινησιολογία – Χορογραφία: Βρισηίδα Σολωμού
Βοηθός Σκηνοθέτη: Βασίλης Ψυλλάς
Κατασκευή σκηνικού: Στέλιος Λαμπαδάριος
Ειδικές κατασκευές: Γιώργος Κωτσάκος
Ραφή Κοστουμιών: Ευαγγελία Τσιούνη
Φωτογραφίες – Βίντεο: Πάτροκλος Σκαφίδας
Γραφιστικά: Γιάννης Στύλος
Υπεύθυνος φωτισμών: Αργύρης Καλοπήτας
Υπεύθυνοι ήχου: Γιάννης Κολεβέντης, Γιώργος Κολεβέντης
Βοηθός οργάνωσης παραγωγής: Πόπη Τζινευράκη
Υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων: Μυρτώ Απαλοπούλου
Διεύθυνση – Οργάνωση παραγωγής: Εύη Κουρεμένου

ΔΙΑΝΟΜΗ (αλφαβητικά)
Αργυρώ Ανανιάδου, Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας, Φώτης Κουτρουβίδης, Γιώργος Ματζιάρης, Δημήτρης Μηλιώτης, Μελισσάνθη Ρεγκούκου, Αλέξανδρος Σιάτρας, Χαρά Τζόκα

Μουσικός επί σκηνής: Ηλίας Βαμβακούσης

Κάθε Κυριακή στις 11:30 & στις 15:00

https://www.viva.gr/tickets/theater/festivaltartoufos/

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥ

Οι ενήλικοι θεατές εισέρχονται στο θέατρο κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο:
– πιστοποιητικού πλήρους εμβολιασμού ή πιστοποιητικού νόσησης σε ισχύ.
– αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας για πιστοποίηση ενός εκ των παραπάνω.
Οι ανήλικοι θεατές 4 – 17 ετών προσκομίζουν δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου self-test τελευταίου 24ώρου, είτε εναλλακτικά πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης σε ισχύ.
Για παιδιά μικρότερα των 4 ετών δεν απαιτείται self-test.

Τα σχετικά πιστοποιητικά επιδεικνύονται εκτυπωμένα ή ηλεκτρονικά και θα σαρώνονται στην είσοδο μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής από το προσωπικό του θεάτρου.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ

Για αποφυγή συνωστισμού και καθυστέρησης της έναρξης της παράστασης, οι θεατές που έχουν προμηθευτεί ηλεκτονικό εισιτήριο πρέπει να βρίσκονται εγκαίρως στον χώρο του θεάτρου (τουλάχιστον 30’ πριν την έναρξη της παράστασης) ώστε να πραγματοποιείται ο απαραίτητος έλεγχος.

Θεατές που θα έρχονται με καθυστέρηση, μετά την έναρξη της παράστασης, θα οδηγούνται σε θέσεις τις οποίες θα μπορούν να προσεγγίσουν χωρίς να ενοχλούν, άσχετα με τη θέση που έχουν επιλέξει.